Obsługa informatyczna firm

Outsourcing IT w Szczecinie

Oferujemy obsługę informatyczną na zasadzie bieżącego nadzoru informatycznego nad infrastrukturą techniczną pracującą u Państwa w firmie. Przydzielone zadania mogą być realizowane w ramach ryczałtu godzinowego w skali miesiąca. Gwarantujemy szybką reakcję na zgłoszenia, fachową diagnozę i możliwe szybką pomoc przy rozwiązywaniu problemów i usunięciu usterek lub usprawnieniu pracy.
 
Jesteśmy rzetelną i uczciwą firmą. Wszelkie naprawa związane z zakupem lub modyfikacją sprzętu są omawiane z osobą odpowiedzialną za finanse w Państwa firmie. Sprawdź naszą ofertę, wypróbuj naszych fachowców i przekonaj się o wysokiej jakości naszych usług.
 

Nasza kompleksowa oferta obejmuje m.in:

  • bieżący nadzór nad sieciami teleinformatycznymi i osprzętem,
  • dozór sprzętu komputerowego, serwerowego i peryferyjnego,
  • konserwacja sprzętu, serwis, rozbudowa i modernizacja,
  • nadzór nad oprogramowaniem firmowym,
  • tworzenie kopii bezpieczeństwa,
  • zakup i dostarczenie sprzętu komputerowego,
  • internetowy monitoring IP,
  • obsługę strony internetowej,
  • prowadzenie działań marketingowych w internecie.

Umowa wsparcia informatycznego

Ze względu na różną specyfikę obsługiwanych przez nas firm każda umowa dotycząca wsparcia informatycznego jest omawiana i przygotowana indywidualnie. Pozwala to oszacować potrzeby naszych klientów oraz określić optymalny czas jaki jest potrzebny na rzetelną obsługę Naszego klienta. W konsekwencji nakłady finansowe na obsługę IT są skrojone dokładnie do potrzeb. Jeżeli masz pytania, skontaktuj się z nami, a rozwiejemy wszelkie wątpliwości.
 

Do grona naszych klientów należą:

  • firmy usługowe,
  • firmy spedycyjne,
  • firmy produkcyjne,
  • firmy z branży stoczniowej,
  • hotele,
  • agencje reklamowe,
  • biura rachunkowe,
  • szkoły,
  • przedszkola,
  • domy opieki,
  • kancelarie adwokackie,
  • kancelarie komornicze,
  • sklepy.

 

Wybierz pakiet dopasowany do Twoich potrzeb!

 


wybierz pakiet IT

Liczba komputerów w firmie

Ilość darmowych godzin serwisowych w umowie

Maksymalny czas reakcji w w przypadku awarii ( godziny )

Pomoc zdalna

Telefoniczny HELP-DESK

Naprawa komputerów w tym samym dniu lub sprzęt zastępczy

Podstawowe szkolenie pracowników

Obsługa WWW, marketing i SEO internetowy

Cena godziny poza pakietem

( netto )

MINI

100

miesięcznie 

1-3

1-2

6

75zł

MEDIUM

300

miesięcznie 

4-7

5-6

4

60zł

MAXI

600

miesięcznie 

8-14

10-12

3

50zł

CORPO

???

miesięcznie 

 

Ceny nie zawierają podatku VAT !

Każda umowa serwisowa może być negocjowana oraz dostosowana do potrzeb naszego klienta.

Jeżeli żaden z naszych pakietów nie spełnia Twoich oczekiwań, przygotujemy pakiet specjalnie dostosowany dla Pańskiej firmy.