Outsourcing IT w Szczecinie
Oferujemy obsługę informatyczną na zasadzie bieżącego nadzoru informatycznego nad infrastrukturą techniczną pracującą u Państwa w firmie. Przydzielone zadania mogą być realizowane w ramach ryczałtu godzinowego w skali miesiąca. Gwarantujemy szybką reakcję na zgłoszenia, fachową diagnozę i możliwe szybką pomoc przy rozwiązywaniu problemów i usunięciu usterek lub usprawnieniu pracy.
Jesteśmy rzetelną i uczciwą firmą. Wszelkie naprawa związane z zakupem lub modyfikacją sprzętu są omawiane z osobą odpowiedzialną za finanse w Państwa firmie. Sprawdź naszą ofertę, wypróbuj naszych fachowców i przekonaj się o wysokiej jakości naszych usług.
Nasza kompleksowa oferta obejmuje m.in:
- bieżący nadzór nad sieciami teleinformatycznymi i osprzętem,
- dozór sprzętu komputerowego, serwerowego i peryferyjnego,
- konserwacja sprzętu, serwis, rozbudowa i modernizacja,
- nadzór nad oprogramowaniem firmowym,
- tworzenie kopii bezpieczeństwa,
- zakup i dostarczenie sprzętu komputerowego,
- internetowy monitoring IP,
- obsługę strony internetowej,
- prowadzenie działań marketingowych w internecie.
Do grona naszych klientów należą:
- firmy usługowe,
- firmy spedycyjne,
- firmy produkcyjne,
- firmy z branży stoczniowej,
- hotele,
- agencje reklamowe,
- biura rachunkowe,
- szkoły i przedszkola,
- domy opieki,
- kancelarie adwokackie,
- kancelarie komornicze,
- sklepy.
Nasza kompleksowa oferta obejmuje m.in:
- bieżący nadzór nad sieciami teleinformatycznymi i osprzętem,
- dozór sprzętu komputerowego, serwerowego i peryferyjnego,
- konserwacja sprzętu, serwis, rozbudowa i modernizacja,
- nadzór nad oprogramowaniem firmowym,
- tworzenie kopii bezpieczeństwa,
- zakup i dostarczenie sprzętu komputerowego,
- internetowy monitoring IP,
- obsługę strony internetowej,
- prowadzenie działań marketingowych w internecie.
Do grona naszych klientów należą:
- firmy usługowe,
- firmy spedycyjne,
- firmy produkcyjne,
- firmy z branży stoczniowej,
- hotele,
- agencje reklamowe,
- biura rachunkowe,
- szkoły i przedszkola,
- domy opieki,
- kancelarie adwokackie,
- kancelarie komornicze,
- sklepy.
Umowa wsparcia informatycznego
Ze względu na różną specyfikę obsługiwanych przez nas firm każda umowa dotycząca wsparcia informatycznego jest omawiana i przygotowana indywidualnie. Pozwala to oszacować potrzeby naszych klientów oraz określić optymalny czas jaki jest potrzebny na rzetelną obsługę Naszego klienta. W konsekwencji nakłady finansowe na obsługę IT są skrojone dokładnie do potrzeb. Jeżeli masz pytania, skontaktuj się z nami, a rozwiejemy wszelkie wątpliwości.
Wybierz pakiet dopasowany do Twoich potrzeb!
PAKIETIT
Liczba komputerów w firmie
Ilość darmowych godzin serwisowych w umowie
Maksymalny czas reakcji w przypadku awarii (godziny)
Pomoc zdalna
Telefoniczny HELP-DESK
Naprawa komputerów w tym samym dniu lub sprzęt zastępczy
Podstawowe szkolenie pracowników
Obsługa WWW, SEO i marketing internetowy
Cena godziny poza pakietem (netto)
Ceny nie zawierają podatku VAT !
Każda umowa serwisowa może być negocjowana oraz dostosowana do potrzeb naszego klienta.
Jeżeli żaden z naszych pakietów nie spełnia Twoich oczekiwań, przygotujemy pakiet specjalnie dostosowany dla Twojej firmy.