Centrale telefoniczne

Oferujemy usługi w zakresie telekomunikacji abonenckiej, VoIP, od projektu, przez dostawę sprzętu, budowę sieci teleinformatycznej, montaż i programowanie, szkolenie, aż do nadzoru, konserwacji i rozbudowy istniejących systemów telefonicznych. Zajmujemy również obniżaniem cen usług telekomunikacyjnych u Państwa w firmie poprzez wdrożenie technologii VoIP, bramek GSM, a także renegocjowanie warunków umowy z operatorami telekomunikacyjnymi czy likwidację niepotrzebnych bądź nieużywanych systemów telefonicznych.
Zajmujemy się również sprzedażą, instalacja, konfiguracja i serwisowaniem zarówno nowych jak i starych central telefonicznych innych firm takich jak: Slican, Panasonic, LG, Siemens, Alcatelinne. A także sprzedajemy, konfigurujemy aparaty IP takich firm jak Yealink, Grandstream, Cisco, Panasonic, Gigaset, LG Ericssoninne.
Posiadamy doświadczenie w sprzedaży i konfiguracji urządzeń firmy Platan. Oferujemy centrale telefoniczne małej, średniej i dużej pojemności tego producenta oraz pełną gamę ich akcesoriów takich jak: telefony przewodowe i bezprzewodowe, telefony VoIP, wideotelefony IP, usługi VoIP, bramofony i rejestratory rozmów.
Montaż, serwis, konfiguracja central telefonicznych innych firm
  • Slican,
  • Panasonic,
  • Samsung,
  • Siemens,
  • Alcatel,
  • LG,
  • i inne.

Gwarancja

Gwarantujemy bezpłatny nadzór techniczny zakupionych i zamontowanych urządzeń telefonicznych, zmiany w konfiguracjach centrali, serwerów telefonicznych przez rok czasu od daty wykonania oraz darmowe doradztwo w zakresie telekomunikacji oraz sieci teleinformatycznej.

W ramach usług telekomunikacyjnych bazujących na telefonii internetowej VoIP, oferujemy Platan SIP Trunk. Platan SIP trunk jest to wielokanałowe łącze do telekomunikacji głosowej, bazujące na technologii VoIP, współpracujące wyłącznie z centralami i serwerami PBX.

Liczba kanałów (jednoczesnych rozmów) może wynosić 3, 10, 20 lub 30. Platan SIP trunk stanowi alternatywę dla łączy ISDN BRA (2B+D) lub ISDN PRA (30B+D) – tańszą nawet o 40%! Zróżnicowana liczba kanałów pozwala lepiej dopasować ofertę do potrzeb danej firmy.

Wirtualna centrala telefoniczna

Możemy również zaoferować wirtualną centralę – VPBX Platan CLAUDIA, działającą w chmurze. Może ona stanowić alternatywę dla tradycyjnych central telefonicznych.

Porównanie central telefonicznych

Centrala telefonicznaMax. ilość linii wewnętrznychMax. ilość telefonów IPMax. ilość linii miejskich analogowychMax ilość linii miejskich
ISDN
Max. ilość linii miejskich
VoIP
Infolinia
Prima Mini10brak2brakbrakDISA*
Prima Nano128218DISA*
Prima IP148428DISA*
Proxima28200141674Rozbudowana infolinia
Proxima Plus281000141674Rozbudowana infolinia
Libra7201000641281000Rozbudowana infolinia

*DISA – to nazwa usługi w centralach telefonicznych PBX polegająca na tym, że można zadzwonić na numer abonenta wewnętrznego bez pośrednictwa telefonistki.

Zapowiedzi głosowe

Abonent zewnętrzny po połączeniu z centralą PBX słyszy słowną zapowiedź przygotowaną przez właściciela centrali i w trakcie odsłuchania tego komunikatu lub po jego zakończeniu wybranie żądanego numeru wewnętrznego za pomocą aparatu z wybieraniem tonowym DTMF.

Przykładowe powitanie może brzmieć następująco:

Dzień dobry, dodzwoniłeś się do firmy … , wybierz tonowo numer wewnętrzny. Dział handlowy – 12, serwis – 17, fax – 25, sekretariat – 20 lub poczekaj na zgłoszenie telefonistki.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami