Firmowe strony internetowe

PROFESJONALNE, FIRMOWE STRONY INTERNETOWE

Prowadzenie biznesu wiąże się z dotarciem do klienta. Jak zrobić to skutecznie? Jak określić budżet? Jak opracować strategię? Zobacz jak pracujemy. Skorzystaj z naszej pomocy i przeczytaj nasz poradnik. Sprawimy, że internauci będą mogli znaleźć Twoją firmę, poznać Twoją ofertę i zostaną Twoimi klientami.

Od czego zacząć?

Na początek określimy cele, które będziemy realizowali. Opracujemy szczegółowy plan działania i określimy priorytety, czyli elementy, które będą najważniejsze.

Dobrą praktyką jest przeglądanie stron konkurencji i przeanalizowanie czynników, na których inne firmy skupiają uwagę odbiorców.

Dobre strony internetowe

Sprawmy, by strona była dobra. Ba! By była bardzo dobra!

Na początek odpowiedz nam na trzy proste pytania:

  • Co oferujesz?
  • Na czym zarabiasz?
  • Na czym chcesz zarabiać?

Na tej podstawie określimy model biznesowy i wyeksponujemy dochodową gałąź witryny, by szybko i skutecznie docierać do nowych klientów.

Jak to wygląda w praktyce?

Jeżeli prowadzisz mały warsztat na stronie obowiązkowo powinny znaleźć się w miarę dokładne opisy oferowanych usług, opis narzędzi, które używasz, twoje doświadczenie i przykładowe realizacje oraz wnętrze warsztatu. Pamiętaj też o umieszczeniu interaktywnej mapy!

Jeżeli prowadzisz sklep, przekonaj użytkownika dlaczego akurat Twój sklep jest najlepszy. Zaprezentuj asortyment, opisz produkty, podaj przynajmniej przykładowe ceny, wskaż lokalizację sklepu (o ile jest to sklep stacjonarny), umieść opinie zadowolonych klientów. Pamiętaj o rozbudowanych danych kontaktowych!

Profesjonalne strony internetowe

Wiele osób tworząc stronę nie podchodzi do tematu profesjonalnie. Nie zastanawiają się czego tak naprawdę szukają ich klienci. W pierwszej kolejności podają klientom informacje, które jedynie twórcom strony www wydają się wartościowe.

Czego unikać, czyli błędy projektowe

Na wielu stronach w internecie znajdziesz źle skonstruowane menu, czyli podstawowy element nawigacyjny. Pomińmy – póki co – fakt, czy strona internetowa w ogóle jest responsywna (czyli czy działa na urządzeniach mobilnych). Skupmy się na treści i jej dostępności.

Nawigacja

Zbyt rozbudowane menu nie pozwala skupić się na tym czego poszukujemy. Jeżeli mamy wątpliwości – czego szukają użytkownicy –skorzystajmy z pomocy statystyk i sprawdź, które podstrony witryny są najczęściej i najbardziej ochoczo odwiedzane.

Treść

Ponadto treść, którą widzi użytkownik musi być czytelna i odpowiednio sformatowana.

W dużym skrócie powinna zawierać:

  • kompozycja tekstu: tytuł i śródtytuły,
  • odpowiedni krój i rozmiar fontu (czcionek),
  • czytelny podział na lead i akapity,
  • ważne fragmenty powinny być wytłuszczone,
  • tekst powinien zawierać obrazy lub zdjęcia.

Jeżeli w obrębie strony istnieją inne podobne teksty, na dole podstrony powinny znajdować się staranne dobrane odsyłacze, pozwalające znaleźć kolejne, wartościowe i przydatne informacje.

Zdjęcia na stronie www

Obrazy, fotografie i infografiki są niedoceniane, pomimo że stanowią ogromny i wdzięczny nośnik informacji. Jeden obraz mówi więcej niż tysiąc słów. Użytkownicy często chcą zobaczyć to co opisujesz w swojej ofercie. Zadbaj o dobrze przygotowane zdjęcia produktów czy przykładowych realizacji.

Strona internetowa – miejsce, w którym klienci znajdą wszystkie informacje o Twojej firmie

Nie ma lepszego nośnika informacji niż strona internetowa. Masz na niej nieograniczone miejsce – wykorzystaj to! Strony internetowe dostępne są całą dobę, z każdego miejsca na ziemi.

Najczęściej zadawane pytania – to dobre miejsce by wyjaśnić kwestie, o które pytają Twoi klienci.

Przykład: Jeżeli internauta znajdzie informacje, których szuka, automatycznie wzrasta prawdopodobieństwo, że wybierze właśnie Twoją firmę! Jednocześnie ty zaoszczędzisz czas, który poświęciłbyś na rozmowę telefoniczną i wyjaśnianie szczegółów dotyczących twoich usług, sposobu dostawy czy produktów, które oferujesz w sklepie.

Firmowa strona internetowa z reguły posiada odpowiedni dział FAQ. Nie zapominaj o tym podczas projektowania jej struktury!

Responsywne strony internetowe

Responsywne, tudzież wrażliwe strony internetowe, to nic innego jak strony działające na urządzeniach mobilnych. Zadbaj by Twoja strona była dostępna z każdego urządzenia: komputera, telefonu, tabletu.

Coraz więcej osób wyszukuje informacji za pomocą smart-fonów. Jeżeli witryna nie działa dobrze na małych wyświetlaczach lub nie jest odpowiednio skompresowana i wczytuje się kilkadziesiąt sekund – klient najprawdopodobniej będzie szukał innej firmy w internecie. Zadbaj by tak się nie stało!

Strony internetowe Szczecin

Realizujemy i tworzymy tanie strony internetowe dla firm i klientów prywatnych na terenie całego kraju oraz poza jego granicami. Nasza siedziba mieści się w Szczecinie, jednak specyfika stron internetowych pozwala na zdalną pracę na odległość.

Posiadamy mobilną filię obsługującą województwo lubuskie (miasta takie jak: Zielona Góra i Nowa Sól). Jeżeli miejscem Twojej działalności jest Szczecin lub Zielona Góra możesz liczyć na bezpośrednie spotkanie i konsultacje. Nasi klienci prowadzą interesy w wielu rejonach Polski, a nowoczesne technologie pozwalają nam stale pozostawać w kontakcie.

Strony internetowe: cennik

Często pytają Państwo: Ile kosztuje strona internetowa? Szczegółowy cennik znajdziesz w naszej ofercie, wiele jednak zależy od indywidualnej specyfiki projektu. Staramy się korzystać z możliwie najlepszych, ale również darmowych rozwiązań, by obniżyć koszty stworzenia strony, zachowując niepowtarzalny i unikalny charakter każdej witryny.

Dzięki biegłej znajomości rynku jesteśmy w stanie zaoferować tanie firmowe strony internetowe w oparciu o najnowocześniejsze rozwiązania i technologie.

Oszczędzaj czas i skorzystaj z naszej pomocy.

Nowoczesne strony internetowe

Szczególnie firmowe strony internetowe wymagają dodatkowych funkcji wdrożonych na witrynie. Oprócz funkcji informacyjnej, internet pozwala na skorzystanie z szeregu innych funkcji – pozwala szybciej i prościej kontaktować się z klientem, budować silne więzi (przywiązanie do marki) i oczywiście umożliwia sprzedaż produktów w sklepie internetowym.

Przykładowe funkcje, które może zawierać nowoczesna strona internetowa:

  • Rozbudowany formularz kontaktowy,
  • Klikalne odnośniki z numerami telefonów,
  • System rezerwacji wizyty lub miejsca,
  • Publikowanie opinii i ocen,
  • Sklep internetowy (e-commerce)
  • Atrakcyjna galeria zdjęć
  • Filmy wideo

 

Kontakt

TEL: +48 91 885 13 64
EMAIL: www@adenet.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *